First Blood

"I had a dream that we were in love
it was a very good dream"

A: Prvo što se primjeti je maska. Možeš objasniti zašto je nosiš?
N: Maska?
A: Da, maska zeca.
N: Ne razumijem pitanje.
A: Govorim o maski zeca na tvom licu.
N: Ne znam o čemu pričaš.
A: U redu. Zašto ime NOBUNNY?
N: Mislim da je to jasno.
A: Možeš pojasniti?
N: Jesam li ja zec?
A: Kako misliš?
N: Jesam li ja zec?
A: Nisi
N: Kao što sam rekao...
A: Iako si iz Kalifornije, u tvojoj je muzici prisutna anglofilija. Koliki je utjecaj...
N: ?
A: Otočki utjecaj
N: ?
A: Engleski...
N: ?
A: Tko je najviše utjecao na tebe?
N: Rambo
A: Rambo?
N: Ovom sam mu pločom odao počast.
A: Karijeru si počeo kao Elvisov imitator. Zašto si prestao?
N: Jer je Elvis umro.
A: Elvis je umro prije trideset godina.
N: Nešto sam krivo rekao?
A: Ne vidim kakve...
N: ?
A: U tvojim pjesmama ima dosta seksualnih aluzija.
N: Ne razumijem sve riječi u ovoj rečenici.
A: Koje?
N: Mislim da razumijem onu u kojoj se spominje seks
A: Nešto za kraj?
N: Ne čitajte ovaj razgovor.

1 komentar: